Instruktør
Amy Angus Steen
Beskrivelse

Jeg startede i DCH Randers i 2019, og har gennem klubben taget DCH instruktør uddannelse 22-23 med overbygning i Nosework. Jeg har været instruktør på hvalpe hold og unghunde hold. Selv træner jeg lige nu lydighed med min egen hund.

Vis hold
Gitte Bendixen
Beskrivelse

Jeg er uddannet lokal instruktør i 2009 og er siden uddannet kredsinstruktør, adfærdskonsulent og klikker instruktør i henholdsvis DcH, Hund og Træning og Canis.

Jeg bruger en stor del af min undervisningstid på vidensdeling og aflæsning af hundens signaler, det er vigtigt for mig at træningen er sjov for både hund og fører, allermest skal det være på hundens præmisser. Mit primære metodevalg i konkrete øvelser er baglænskædning og shaping men al træning tilrettelægges efter den enkelte hund.

Jeg er selv tidligere konkurrencehundefører i lydighed, IPO, rally, agility og nosework og forventer min yngste hund er konkurrenceklar i slutningen af 2024 i nosework og senere IPO.

Min filosofi er at al træning kan og skal leges ind!

Sally Hansen
Beskrivelse

Jeg startede i DcH Randers 2020 sammen med min blandingshund, Arthur. I 2022 blev jeg uddannet Nosework instruktør, og i dag har jeg et begynder Nosework hold.

Jeg brænder for at skabe miljøstærke hunde, og at styrke samarbejdet mellem hundefører og hund.

Jeg træner selv Rally og Nosework sammen med Arthur i klubben, derudover elsker vi at lave tricks, Dog Parkour og gå på opdagelse i nye omgivelser.

Jan Christensen
Beskrivelse

Mit navn er Jan Christensen.

Jeg er næstformand i DcH Randers. Derudover er jeg hundeadfærds konsulent og instruktør på flere hold.

Jeg har været instruktør siden 2005 og i DcH Randers siden 2013 og har DcH`s instruktøruddannelse, flere overbygninger samt en masse kurser og foredrag. Jeg er en ivrig forenings mand og deltager gerne i diverse arrangementer der har med hunde/hundetræning at gøre så

Min tid efter arbejde er meget med ”hund”. Min egen hund er en Golden Retriever som laver Nosework og tit bliver brugt som ”demohund” og andre sjove ting.

Af hold har jeg et Hvalpehold, et familie hold, og 2 Nosework hold. På alle hold træner vi naturligvis efter de nye moderne positive træningsmetoder og positiv forstærkning

Jørgen Andersen
Karina Jensen
Vis hold
Mette Damkjær
Beskrivelse

Uddannet instruktør i 2009/2010 og har haft hvalpe, D og C- Lydighed og har nu Rallyhold begynder/øvet.

Tager hvert år på efteruddannelse. Har Canis klikker uddannelse fra 2022.

I 2020 blev jeg færdig som Kredsinstruktør.

Kan lide at motivere hundefører til hele tiden at udvikle egne og hunds evner og derved styrke deres samarbejde.